Antrekk for i dag + resultat av hår klipp

God kveld, nå er det noen timer siden sist dere hørte fra meg .. siden sist så har jeg og Iben vært på besøk hos søsteren min hvor vi spiste middag og jeg blant annet klippet håret mitt en del, utrolig nok så ser man så vidt forandring .. sikkert bare jeg som merker stor forskjell haha, men gud så mye tykkere og bedre det er nå! Jeg skal dusje etterpå og bruke protein i håret og pleie det skikkelig 🙂 det elsker jeg haha. Videre utover kvelden skal jeg bare slappe av med noe frukt og serie haha .. sånn jeg liker det. Jeg hadde egentlig veldig lyst ut en tur i kveld men det la jeg fra meg, får se om jeg tar det igjen i morgen 🙂 Håper dere får en fin kveld videre så blogges vi.

Her er forresten dagens antrekk, dårlige bilder men skal ta bedre bilder i morgen 🙂

Og her er resultatet av hår klippen .. som dere ser, ikke så veldig stor forskjell .. bare fått vekk det verste som er slitt og ødelagt!

20 kommentarer

Siste innlegg