perfekt fredag

Heisaaann, og riktig god HELG wiiiihuu♥ Det er fredag, jeg har ryddet leiligheten, vasket klær, høy musikk på og ikke minst solen stråler …. kan det bli bedre? Hehe, jeg har hatt en perfekt fredag så langt 🙂 Senere så får vi besøk av mamma, pappa og lillesøsteren min en liten tur før di reiser videre til Bergen heldiggrisene haha, glad alle sammen skal ned igjen allerede i påsken, så det ser jeg virkelig frem til. Litt etterpå så skal jeg klippe meg litt siden håret mitt bare knekker så det vil jeg bli kvitt .. spent på hvor mye jeg må klippe det i og med at det bare knekker, håper virkelig det ikke er alt for mye .. så lenge jeg får vekk det slitte så er jeg fornøyd, håret blir også mye tykkere når jeg klipper det så satser på det blir bedre! Skal prøve å få til før og etter bilde om det blir en forandring 🙂

Nå skal jeg bare høre videre på musikk og planlegge helgen litt, litt usikker på hva som skjer videre men vil hvert fall komme meg ut i solen å gjøre noe, gå tur, trene, spille fotball eller bare noe GØY!! Det blir oppdateringer hvert fall også ønsker jeg dere alle sammen en sol fin dag også blogges vi snart igjen, kos dere♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg