effektiv dag

Heihei, nå har jeg akkurat komt inn døren etter og ha vært på ett jobb møte .. gud så deilig det er og vite at man kommer seg noen steg videre, virkelig! Nå ser jeg positivt på det hele .. eneste er at når man har gått så lenge uten jobb så blir man fort nervøs for at man ikke skal få det til .. men jeg må bare ha troen på meg selv for dette får jeg til 😀 Nå er det bare å krysse alt og håpe på at dette skjer raskt så jeg slipper å vente så sinnsykt mye lenger for fy så lei jeg ER hahah!! 

Nå skal jeg rydde litt og lage meg noe mat, har ikke rukket å spist noen ting i dag så det må jeg gjøre nå! Senere på bloggen så kommer det antrekk bilder fra i går 🙂 Vi blogges senere, ha en fin dag videre.

Processed with VSCOcam with t1 preset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg