Ett nytt innkjøp

Dette er ikke noe sponset innlegg eller noe, bare jeg som viser dere mitt innkjøp og en liten anbefaling!

I forrige uke så bestilte jeg hjem protein shampoo og balsam fra blivakker, jeg hadde egentlig tenkt til og kjøpe hos frisøren men så kom jeg over at det var ett super tilbud på mye gøy på nettet.. blant annet disse produktene her som jeg skulle ha, så det passet jo meg midt i blinken for da sparte jeg jo en del penger på det. Jeg kjøpte Paul Mitchell merket fordi jeg synst det funker bra på mitt hår pluss at jeg har alle andre produktene mine i det merket og jeg liker å ha alt i samme merke, hehe.

Grunnen til at jeg bestilte protein shampoo er fordi håret mitt har begynt å knekke av en del i tuppene og det er så forferdelig kjipt .. jeg har vært dum å droppet varmebeskyttende fordi jeg ikke har hatt det før jeg fikk med en venninne, men likevel burde jeg heller bare droppet det da for nå ser jeg at dette er grunnen til at håret mitt blir slitt og knekker av! 🙁

Så nå skal jeg ha en liten periode hvor jeg pleier håret mitt skikkelig uten å bruke noe form for varme i håret mitt! Jeg tror det trenger en pause for og si det sånn haha. Når jeg ser det begynner å bygge seg opp igjen så skal jeg heller kjøpe meg en skikkelig god varmebeskyttende og bruke den. Så jeg anbefaler altså å bruke dette! Jeg pleier jo alltid å ha tjukt og sunt hår men nå føler jeg det er blitt mye tynnere så jeg skal virkelig ta mye mer vare på håret mitt nå, jeg vil jo ikke miste det. Har heldigvis blitt mye bedre etter en vask med protein shampoo og balsam!

Jeg skal begynne å bruke disse annenhver gang slik at håret ikke blir for slitt, også når jeg ikke bruker protein så bruker jeg en av di beste kurene jeg har prøvd som fukter håret .. jeg vil ikke bruke begge disse samtidig helt med en gang fordi jeg vil være litt forsiktig i begynnelsen, så kan jeg heller bruke begge etter tredje eller fjerde vasken hehe meget innviklet!!

Jeg har vist denne kuren før på bloggen men jeg kan vise den en gang til bare fordi jeg elsker den!! Så denne anbefaler jeg virkelig 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg