ski dag – bildedryss

Heihei, i dag har det virkelig gått i ett .. derfor har jeg ikke rukket å satt meg ned å blogge til dere før nå!! 🙁 Jeg og Iben var oppe veldig tidlig i dag fordi vi driver å pusser opp veggen her i leiligheten og er fortsatt ikke ferdig men satser på å bli ferdig i kveld, mye jobb. Klokken 13.00 i dag så ble jeg hentet av mamma og pappa også dro vi på ski tur sammen med noen andre, utrolig koselig! Det er så sinnsykt deilig og komme seg ut litt og være ute en hel dag .. tror faktisk jeg har fått litt farge i fjeset mitt også så det er jo absolutt ikke feil … hehe.

Heldigvis for at det var sol hele dagen og eller så hadde jeg fryst i hjel så lite klær som jeg hadde på meg. Så vi var der i ett par timer før vi dro videre på besøk og satt der litt! Nå er jeg endelig hjemme og er sinnsykt sliten egentlig, så gleder meg til å ta en varm dusj og bare slappe godt av ♥ Det blir nok ikke mer blogging fra meg i kveld siden det allerede er så sent, men vi blogges igjen i morgen! Ønsker dere en fin helg videre 🙂

Bildedryss fra dagen min i dag –>

fine mamma♥ 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg