Plantasjen og besøk

God tirsdag 😀 dette innlegget skulle jeg poste i går men fy søren så sliten jeg var når jeg kom hjem … jeg måtte bare utsette dette innlegget til nå, beklager for det. I går så gikk det virkelig i ett .. tidlig på dagen så dro jeg til sentrum og møtte en venninne der hvor vi tok noen bilder, litt senere så kom Sara til Førde og det var virkelig gøy, vi såg litt rundt i butikker også var vi på plantasjen og handlet en del .. jeg fikk også handlet en del pynt og planter, kjøpte to hyller som skal henge på den svarte veggen her i leiligheten, så den tok iben opp i går og det ble super fint! Så nå er det virkelig en aldri så liten forandring i leiligheten, det kommer seg veldig med litt pynt og planter altså Hehe!

Etter at vi hadde vært å sett litt så dro vi opp til Tonia og laget lasagne og satt der en stund å pratet før vi reiste hjem igjen, Gud jeg trengte dette virkelig haha .. utrolig koselig og gjøre slike ting! Gleder meg allerede til neste gang .. Senere i dag så kommer det antrekk fra i går på bloggen, så følg gjerne med videre 🙂 Vi blogges etterpå.

Kjøpte også med meg denne luen siden den ikke var så dyr, synst dere den var fin?

Koselig besøk! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg