mimrer tilbake – bildedryss

Jeg mimrer tilbake til syden turen som var i sommer, jeg vil tilbake 🙁 nå er det bare kaldt og kjedelig ute, ord kan ikke beskrives hvor sinnsykt deilig det skal bli med sommer igjen .. jeg håper vi får en skikkelig norsk sommer i år! Jeg får så mye mer inspirasjon når det kommer til bloggen om sommeren, både bilder, innleggene, inspirasjoner og SÅ mye mer .. jeg gleder meg. 

Nå tenkte jeg og dele noen bilder med dere fra Kreta når jeg var der i juli, skulle ønske jeg var her nå .. for det er virkelig en av di fineste og fantastiske turene jeg har vært på, sammen med godt selskap♥ 

Processed with VSCO with c1 preset

♥♥♥♥

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg