dagen min i dag

Det er fredag og helg♥ og sol faktisk … men kaldt. God helg til dere, hvordan går det med dere i dag? 🙂 Jeg beklager for at dere ikke hørte noe fra meg på bloggen i går, jeg tok meg en liten pause siden jeg ikke følte meg så bra .. men jeg er tilbake i dag! 

I dag så skal jeg og Iben en tur til Florø og besøke familien min siden vi har fått besøk fra Bergen hjemme .. så jeg gleder meg til å se de igjen, det blir kjekt. Eneste som er litt kjipt er at vi sikkert ikke får ligget over siden det er stapp fullt hjemme haha, så da blir det nok å reise hjem litt senere i kveld, så får vi se hva som skjer videre i morgen om vi reiser en liten tur tilbake eller hva vi gjør. Men det ser vi an hehe! 

Processed with VSCO with m3 preset

Nå skal jeg bare rydde litt her i leiligheten og henge på plass noen klær som akkurat er ferdig vasket, gud jeg er blitt flink da HAHAHA!! føler meg gammel, neida. Hva som skjer videre i helgen vet jeg enda ikke, men jeg oppdaterer dere hvert fall underveis 🙂 Vi blogges senere i dag, kos dere mye i helgen♥ 

♥ Hva skal du i helgen?

 

5 kommentarer

Siste innlegg