panikkanfall

God morgen, fine dere♥ Jeg har vært våken siden klokken 07.00 i dag fordi jeg fikk ett aldri så lite ” stress anfall” om jeg kan si det sånn? Jeg vet ikke helt hva det kommer av, men jeg tror jeg bare er litt engstelig og redd for at det skal skje meg noe .. Det er sinnsykt ekkelt og jeg blir liv redd når det skjer, spesielt når jeg er helt alene og det er ingen andre rundt meg .. det har skjedd en eller to ganger før.. og jeg tror det kommer av fordi jeg går rundt og er stresset så og si hele tiden, jeg gjør ikke noe annet enn å være stresset føler jeg haha, men det er absolutt ikke noe å tulle med for det går virkelig ut over kroppen til slutt .. og det har jeg merket litt nå. En følelse av at brystet mitt låser seg helt og jeg føler jeg ikke får pustet inn skikkelig om dere skjønner?

Jeg får rett og slett panikk ..  Og opp i det hele så begynner jeg å kald svette, pulsen min øker veldig og jeg er skikkelig svimmel og uvel .. bortsett fra kvalme så er dette noe av det værste som har hendt meg hvert fall, off .. jeg tror jeg må begynne å stresse ned og tenke på helsen min 🙂 lurt. Jeg visste ikke at dette kunne skje av at jeg stresser .. da har jeg ikke noe annet valg enn å slutte, hvert fall prøve hehe. Så nå har jeg prøvd å bare være litt opptatt med å rydde, vaske klær og se på noe, heldigvis har det roet seg ned nå. 

Men nok om det, litt senere så skal jeg treffe en venninne i sentrum hvis jeg tørr å gå ut .. det er jo så vanvittig kaldt ute herlighet, jeg må hvert fall kle på meg godt! Kanskje det kommer antrekk på bloggen senere, får se om det blir for kaldt 🙁 men følg gjerne med videre♥ Vi blogges! 

Processed with VSCO with b1 preset

4 kommentarer
    1. uff så grusomt med slike anfall. Har også opplevd det. Er heldigvis ikke noe jeg sliter med, men vet da hva det er.
      Håper dagen blir bedre og helgen fin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg