streetstyle

Noe jeg synst er utrolig tøft er antrekk som er tatt i for eksempel gater som dere ser under her på bildene eller bare i sentrum eller noe skikkelig kult …. jeg skal prøve å få til å ta slike bilder selv for det gir meg så mye inspirasjon! I sommer så skal jeg ta mange kule bilder og det gleder jeg meg sånn til å vise dere, er det noe jeg virkelig brenner for så er det fotografi!

Sykt mye kult, ikke sant? Bildene er forresten funnet på Pinterest, der ligger det alt mulig .. genialt!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg