Tidlig på morgenkvisten

God morgen 🙂 I dag var jeg veldig tidlig oppe siden jeg skulle ta en buss hjem til Florø som gikk klokken 07.15, så nå sitter jeg hjemme og skal være her i dag også reiser jeg tilbake til Førde i kveld, gleder meg til å være litt sammen med Sara igjen, vi skal nok trene litt og bare kose oss! Det er jo allerede kjempe fint vær ute i dag men utrolig kaldt .. og kaldere blir det, jaja får leve med det hehe. Nå skal jeg få i meg noe mat og se om det hjelper på kvalmen, føler meg ikke helt bra .. den verste følelsen er seriøst å være kvalm, det er noe av det verste jeg vet fy søren. Men dere, vi blogges mer senere vi 😀 dere hører fra meg om ikke så lenge igjen, jeg har ikke med meg PC så blir mobil blogging fra meg men det får duge! Ha en fin mandag, kjekke dere.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg