Her vil jeg reise

Goood søndag fine dere♥ Jeg ligger fortsatt i sengen og drømmer meg helt vekk til fantastiske steder som jeg drømmer om å reise til, spesielt nå som det er kaldt og trist ute .. jeg tenkte hvert fall å vise dere mine favoritt steder som jeg har lyst å reise til, får håpe den drømmen går i oppfyllelse en vakker dag hehe!!!! Er det noe jeg virkelig elsker så er det å reise, jeg vet ikke hva det er .. jeg hater jo å fly men likevel så er det liksom så utrolig spennende hele greia. Spesielt det å være på flyplassen og vite at man skal reise, det gjør meg glad .. veldig glad. Ganske sykt å tenke på at det snart er ett halvt år siden jeg var i Hellas … savner det så inderlig mye!! 

Vel, her er mine favoritt steder jeg vil reise til : 

♥ Australia 

Australia er uten tvil mitt aller største ønske å reise til, det har det egentlig alltid vært. Kanskje litt ( veldig ) på grunn av at jeg ser på Home and away … HEHE. Nei men dette er virkelig den fineste plassen å reise til i mine øyner, håper jeg får muligheten til å reise hit en gang sammen med godt selskap♥

HAWAII 

Herregud, se sååå fint da! 

♥ MIAMI 

JEG VIL HIT, NÅÅÅ … Fy søren så vakkert!!!! 

♥ CALIFORNIA 

Bilde av Los Angeles, men gud jeg vil virkelig hit også … så utrolig vakkert, jeg elsker høye bygninger haha .. synst det ser så kult ut, hvert fall på dette bildet 😀 Tenk hvor kult det hadde vært å være her da? omg.

♥ LAS VEGAS 

Las Vegas er faktisk en av mine aller største favoritter også … ikke bare ser det kult ut der men det ser jo også så fantastisk fint ut! Tenk å være her akkurat nå da, holyyy det hadde vært noe det. Jeg tror jeg drømmer meg litt vel mye vekk :-(((

SAN FRANCISCO 

Dette er en plass jeg egentlig aldri har tenkt noe særlig over at jeg vil .. men ut i fra bilder og videoer så synst jeg det ser kjempe fint ut der, hadde ikke vært feil å vært her heller, å kjøre over den broen tror jeg hadde vært litt kult også haha! 

♥ NEW YORK 

New York må jo være det perfekte stedet å shoppe på? Jeg misunner alle som har vært her, jeg også vil 🙁 

♥  FIJI ♥ 

Tenk at vi har så fine steder her i verden da, det er jo egentlig ganske rart å tenke på .. synst jeg da. Fiji tror jeg må være en av di perfekte stedene å reise til, helt sinnsykt fint. 

♥  MEXICO ♥ 

Vel, dette er noen av mine aller største ønsker om å reise til .. jeg misunner dere virkelig om dere har vært på noen av disse stedene eller skal, tenk hvor perfekt da! Jeg får bare fortsette å drømme meg vekk jeg hihi …. 

♥ Hvor vil du reise?

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg