min lørdag

God kveld, klokken er allerede blitt 20.00 og jeg er på vei tilbake til Førde etter en tur hjem til Florø igjen sammen med søsteren min og familie, nok en gang kjempe koselig 🙂 jeg skal allerede tilbake neste uke en gang siden familien min fra Bergen kommer. Jeg fikk også besøk av Sara en tur så det var jo veldig gøy, må bli flinkere på å se hverandre oftere 🙁

Når jeg kommer hjem så skal jeg nok bare slappe av og kanskje lage noe mat hvis jeg rekker butikken, heheh.. det var det da, det kom jeg på nå at det stenger jo tidligere i dag, men finner nok ut noe. Tenkte bare å titte innom for og oppdatere dere som jeg har lovt, ikke så veldig mye spennende informasjon men men, jeg ønsker dere hvert fall en fin helg videre også blogges vi <3

Fine lillesøsteren min <3

4 kommentarer

Siste innlegg