god helg

Heihei, jeg hadde store planer om å poste dette innlegget tidligere i dag men det har rett og slett gått i veldig mye annet istede, som forskjellige mobil telefoner fra familier også har jeg bare gjort alt mulig annet istede .. typisk meg. Men nå kommer det hvert fall 😀 Hvordan går det med dere da? Om ikke så veldig lenge så reiser jeg og Iben til Florø, jeg har bestilt hjemme laget pizza til i kveld hehhe, så det skal bli utrolig godt. Senere i kveld så skal vi besøke Sara en tur og det gleder jeg meg til for hun har jeg ikke sett på en god stund nå .. planene for kvelden vet jeg ikke enda hva som skjer, om vi reiser tilbake hit eller om vi ligger over .. enkleste er vel å ta ting som det kommer hehe det må jeg bli flinkere til, skjønner ikke hvorfor jeg gidder å stresse med alt, er jo bare sinnsykt irriterende .. men jeg liker vel å ha kontroll da! 

Uansett, nå skal jeg få i meg litt mat og pakke med meg noen ting før vi reiser, jeg har forresten tatt noen antrekk bilder iste .. så di kommer på bloggen litt senere, følg gjerne med videre♥

Dette ble frokosten min i dag!

Hva skal du i helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg