8 tips til blogg innlegg

Helluuu, tro det eller ei men nå skal jeg faktisk komme med noen tips til blogg innlegg .. det kan jo hjelpe både meg og andre å komme med disse tipsene så absolutt ikke dårlig hehe!! 🙂 Håper hvert fall dere får nytte av disse.

1. Dagens antrekk – Dette er noe jeg blogger om så og si hver uke siden jeg liker å ta bilder også synst jeg det er gøy, jeg er veldig opptatt av mote og inspirasjon og dette vil jeg tro er en vinner, hmm. 

2. Personlige innlegg – Det virker som dette kan falle i smak hos veldig mange? Er du en som liker og dele dine dype følelser, meninger osv så er det jo bare å kjøre på. Jeg er litt sånn at jeg liker og dele det der og da, også kan jeg plutselig angre noen minutter senere, hehe…

3. Anbefalinger – Jeg synst det alltid er gøy å lese anbefalinger overalt, hvert fall når det kommer til hår og hud .. men så klart så kan man jo dele anbefalinger om alt mulig egentlig.

4. Favoritter – Dine favoritter av for eksempel klær, hår ting, hud, og alt mulig annet .. dette er jo kjempe smart å skrive om!

5. Spørsmålsrunde – Du kan for eksempel la leserne dine bli enda bedre kjent med deg? og sette i gang med en spørsmålsrunde, dette er jo også veldig lurt og ikke minst gøy.  

6. Ting folk ikke visste om deg – Slike innlegg er jo alltid kjekt å lese.

7. Lag en video – Det kan være alt i fra ulike ” challenges ” , svare på spørsmål og andre gøye ting.

8. Bildedryss – Har du vært ett sted og tatt masse bilder så er jo dette alltid kjekt og se på. 

Processed with VSCO with b1 preset

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg