video – julegave haul 2017

Heihei, vakre♥ Nå er det på tide med en ny video her på bloggen, dette er en veldig etterlengtet video som jeg egentlig hadde tenkt til å lage forrige måned, men bedre sent enn aldri hihi. Jeg har nemlig laget en liten ” jule haul ” til dere, jeg håper dere liker videoen .. og som jeg alltid sier, kom veldig gjerne med tips til hva dere vil ha i min neste video – jeg trenger flere tips 🙂 

Abonner gjerne på Youtube kanalen min ved å trykke HER .

Husk og sett på 720p for bedre kvalitet!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg