mine hårfarger gjennom tidene

God kveld, søteste dere! Beklager for sein oppdatering .. jeg skal bli bedre!! 🙂 Men i dette innlegget så tenkte jeg og vise dere noen av hårfargene jeg har hatt gjennom årene, det er ikke så veldig mange men det er jo litt spennende å se hehe. 

For ett rot baki der hehe, prøv å ignorer det!! Meeeen bortsett fra det så har jeg faktisk hatt rødt hår flere ganger, jeg synst det er så sinnsykt fint og kunne gjerne hatt det hele tiden, men i og med at det blir så fort utvasket så er det veldig kjipt pluss at det er dyrt å holde på fargen i og med at jeg sikkert måtte farget det så ofte for å holde på fargen 🙁 rødt hår er jo så fint! Kanskje ikke like intenst som på disse bildene, men mer sånn burgunder rødt? hmm. Jeg savner hvert fall hårfargen veldig mye.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Her har jeg akkurat farget det veldig mørkt, nesten svart! Jeg liker denne hår fargen utrolig godt også .. jeg er jo nesten så mørk til vanlig også, bare litt lysere.

Processed with VSCO with f2 preset

Litt ombre lignende her..

Fy søren dette er det dummeste valget jeg har gjort når det kommer til hårfarge hahaha .. hva jeg tenkte med der og da har jeg ingen anelse om, ville vel bare teste ut noe nytt. Off stakkars søsteren min som styret på med håret mitt så ofte på denne tiden 🙁 hun er den flinkeste da! På denne tiden så fikk håret mitt gjennomgå så alt for mye, aldri mer..

 

Dette er rett etter jeg farget vekk det blonde .. ble jo faktisk en ganske fin hår farge da? Jeg vurderte å enten bare ha det sånn eller farge det tilbake til mørkt igjen, og jeg valgte det siste – godt valg♥  jeg liker meg best som mørk.

Og bildet til høgre er sånn jeg er nå, det er vel så mørk jeg er til vanlig og det er akkurat sånn jeg liker det best selv om det er gøy med noen forandringer av og til så har jeg lært at jeg aldri skal bli blondere eller farge det veldig ofte, for det sliter så mye på håret at det er skummelt. Men hvilken hårfarge synst dere jeg passet best med? 🙂 

 

4 kommentarer
    1. Jeg syntes du ser så utrolig bra ut med rødt hår! Men du ser bra ut med det meste da, men syntes de mørkere fargene passer deg absolutt best! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg