disse antrekkene falt i smak hos meg

Jeg er en person som liker og kle meg etter inspirasjon som jeg har sett på inspirasjons steder som for eksempel Pinterest eller på Instagram! Jeg elsker og få inspirasjon, det gjør meg så glad i tillegg til at det er lettere å kle seg da .. jeg kan stå i evigheter og lure på hva jeg skal gå med og kan gjerne finne frem dagen før, spesielt hvis jeg har noen planer dagen etter 🙂 veldig lurt egentlig.

Når jeg skal ta bilder til bloggen så er det viktig for meg og få til fine antrekk som jeg selv liker og som vil se kult ut på bilde, det har kanskje ikke vært så veldig mye sånn nå men jeg har vært mye flinkere til det før. Gleder meg spesielt til sommeren for da blir det mange kule bilder her på bloggen, det letteste er vel egentlig å kle seg om sommeren for da kan man sette sammen så utrolig mye kult!! Ahhh jeg gleder meg…. Vel, jeg har satt sammen en kollasj til dere av ulike antrekker som falt helt i smak hos meg! Får allerede veldig mye inspirasjon 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg