god helg

Heihei, da var det helg igjen .. føler jeg skriver det samme hver helg som kommer haha? Jaja, i dag så våknet jeg veldig tidlig og måtte ta noen telefoner .. godt er det å komme noen skritt videre med jobb delen 🙂 det må da gå min vei snart haha søren heller .. jaja jeg gir ikke opp uansett, står på til jeg får noe. Uansett, i dag så skal jeg bare slappe av sammen med Iben .. tror vi skal lage noe god mat og bare slappe helt av, i morgen så blir det en tur hjem til Florø igjen .. det er jo morsdag og fastelaven på søndag så hadde vært kjekt å være hjemme da. 

I går så tok jeg noen bilder sammen med en venninne i sentrum så di bildene kommer senere på bloggen. Jeg sier det igjen, kom gjerne med tips til hva dere vil ha mer av her på bloggen, er ikke alltid inspirasjonen er der den skal og da er det godt med noen tips hihi. Ønsker dere alle en riktig fin helg også blogges vi snart igjen! ♥

6 kommentarer

Siste innlegg