VIDEO – VLOGG

Hei igjen, jeg har faktisk helt glemt og fortelle dere at jeg har filmet inn til vlogg nå i helgen som var .. beklager for det. Her er hvert fall en aldri så liten vlogg til dere .. sånn som jeg har forstått det så liker dere mest at jeg vlogger og derfor tenkte jeg at det var på tide med en ny, jeg lover dere at denne videoen ikke er noe særlig gøy eller spennende, men jeg publiserer den likevel. Skal heller prøve å lage en litt mer spennende vlogg neste gang 🙂 

Igjen – kom gjerne med tips til hva dere vil ha i min neste video eller hva dere vil ha mer av her på bloggen, jeg blir seriøst kjempe glad om dere kommer med tips. Det er noe jeg trenger♥ Gjerne abonner på Youtube kanalen min ved å trykke HER  . 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg