bildene som ikke kom på bloggen

Okei …. er dere klare for en ny runde med bildene som ikke kom på bloggen? Haha jeg skjønner ikke at jeg tørr å poste disse bildene engang, di blir bare værre for hver gang, men virker som dere synst det er gøy med slike innlegg så jeg gjør det for dere♥  let`s go!!!

Prøver å få håret til å samarbeide som vanlig .. 🙂

Så seriøs!

Som vanlig ikke klar for bilde heeelt enda .. hehe. 

hva som skjer her vet jeg ikke, ser hvert fall ikke bra ut. 

hahaha .. what a pose

kald og oppgitt 

viktig at buksa sitter der den skal 🙂

Vet ikke om jeg prøver å gjemme meg her eller om det er håret mitt hehe .. 

Modell ♥ babe

Altså, nei nei nei .. jeg har ikke ord .. hva skjer med tunga mi? Offda.

Herligheeet jeg ler meg i hjel av disse bildene .. jaja man kan ikke bare vise ordentlige bilder på bloggen heller hahaha! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg