Update

Heisann! Litt sent jeg oppdaterer dere men men .. i dag så har jeg og Iben vært på besøk til søsteren min hvor mamma og pappa også var, så det var kjempe koselig 🙂 Alt i alt i dag så har vi ikke gjort så veldig mye annet enn å se fotball kamp, vært på besøk og nå slapper jeg av foran TV ‘ en med litt serie og frukt salat før jeg skal legge meg.

Forresten, jeg blir utrolig glad om dere kommer med tips til hva dere vil lese mer om her på bloggen! Er ikke alltid man har like mye inspirasjon og da kan det fort bli litt kjedelig, men jeg prøver så klart likevel. Ønsker dere en fin kveld videre også blogges vi igjen i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg