SOLRIK LØRDAG

Heihei, og riktig god lørdag til dere! 🙂 hvordan går det? Jeg har nettopp dusjet og skal straks stelle meg litt, det er jo fantastisk fint vær ute i dag så satser på å tilbringe litt av dagen ute i det fine været, er ikke ofte vi har sånt vær så det må jo virkelig nytes hehe. Vel, som jeg sa i forrige innlegg så var jeg hjemme i Florø i går, vi bowlet og koste oss kjempe mye .. jeg og Iben kjørte faktisk tilbake igjen til Førde etter vi var ferdige der, like greit siden vi uansett skulle tilbake i dag. Heldigvis ser jeg mamma og resten av familien min allerede på søndag, så det blir gøy.

Planene for dagen i dag blir nok bare å slappe godt av med god mat eller noe .. får se hva det blir til, jeg skal hvert fall ha en rolig dag uansett! Jeg runder av her jeg, vi blogges så klart litt senere! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg