Happyyyy

Heihei, søtinger♥ I dag er jeg skikkelig glad, mest på grunn av at jeg har drevet på og ringt til ulike steder når det kommer til jobb også venter jeg på at noen skal ringe meg opp igjen slik at jeg kan avtale møte med di .. når jeg gjør sånne ting som dette så blir man liksom automatisk glad fordi man føler man kommer ett steg videre – noe som absolutt er bra for min del når det kommer til jobb 🙂 Jeg ser positivt på dette nå. 

Jeg er også kjempe glad for at jeg har fått fikset mobilen min .. det tok meg bare 2 år haha! Når jeg var ute i helgen så begynte mobilen min å streike helt og skjermen var bare helt ødelagt .. også har jo skjermen min vært knust veldig lenge, jeg klarte faktisk og miste den i bakken uken etter jeg fikk den, typisk meg ..  så da fikk jeg fikset den i går, noe som jeg er evig takknemlig for siden jeg ikke klarer meg uten mobil hehe♥ 

Senere i dag så skal jeg være med Iben på besøk en tur til noen i familien hans også blir det nok bare å slappe av resten av dagen vil jeg tro, hadde planer om å jogge meg en tur i kveld men det har begynt å snø som bare det så får se om jeg venter med det til været blir litt bedre, ikke så gøy og løpe når det er sinnsykt glatt ute 🙁 Nå skal jeg rydde litt i leiligheten og stelle meg litt også hører dere mer fra meg senere i dag, ønsker dere hvert fall en kjempe fin dag videre!

Processed with VSCO with b1 preset

♥  Hva skal dere i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg