mine lørdags planer

God lørdag, kjære dere! I dag så våknet jeg uthvilt klokken 11, utrolig deilig. Dagen i dag blir lang vil jeg tro, Iben og jeg har invitert noen folk bort i leiligheten før planen er å reise ut senere i kveld, så det ser jeg frem til 🙂 tenkte jeg kunne feire litt mer ut av 20 års dagen min siden jeg ikke har fått feiret den skikkelig .. det er jo en stor dag så da er det lov å feire litt ekstra hehe. Uansett, jeg har akkurat fått i meg en litt sein frokost, vi skal straks til sentrum en tur og handle litt og fikse noen små ting. Litt greit og gjøre det fortest mulig slik at jeg får tid til og rydde litt i leiligheten før folk kommer!

Jeg oppdaterer dere litt senere, så følg med videre! Ønsker dere en kjempe fin lørdag♥ 

Hva er deres planer i dag?♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg