morgen stund

God morgen, fine dere! Nå er det jo jammen meg helg også 🙂 klager ikke på det! Jeg har vært våken en stund nå siden jeg passer tanteungen min idag, og vi koser oss kjempe mye i sofaen og slapper av, senere tenkte vi å reise på lekeplassen for og få dagen til å gå! Så det vil jeg tro blir kjekt for henne 🙂 gøy for meg også å tilbringe en dag sammen med hun, jeg koser meg hvertfall kjempe mye! Senere i dag så må jeg en tur til sentrum og få fikset noen ting, så vil jeg tro at det bare blir å slappe av resten av fredags kvelden, i morgen tror jeg kanskje det blir en aldri så liten tur ut .. men det kan jeg oppdatere dere senere om! Jeg ønsker dere hvertfall en super fin dag videre og ikke minst helg, så blogges vi senere i dag <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg