min hudpleierutine

Heisann 🙂 Dette innlegget hadde jeg egentlig tenkt til å lage en video om, men jeg gjør det enkelt og tar det i dette innlegget istede også får jeg ta noe annet i en annen video, så kom gjerne med tips til det. 

Jeg tenkte og vise dere min hudpleie rutine som jeg gjør fast hver dag, jeg bruker ikke så veldig mye i fjeset mitt og skulle gjerne ønske at jeg kunne brukt mer for jeg elsker og pleie fjeset mitt, det synst jeg er så utrolig deilig haha! Så jeg tenkte og se litt om jeg finner noe gode produkter jeg kan bruke også. Men hvertfall, her har dere min rutine til fjeset ♥

♥ Hver morgen og kveld ♥ 

Denne bruker jeg kun om kveldene for og fjerne sminken min, synst den funker kjempe bra også fjerner den faktisk all sminken uten at noe sitter igjen! Så denne liker jeg super godt 🙂 

Denne bruker jeg en gang hver kveld og morgen, jeg tar en del også skrubber jeg og deretter skyller av med lunkent vann .. resultatet er amaaazing –> huden min blir helt myk og deilig etter jeg har skylt av, utrolig deilig♥

Jeg bruker denne dag kremen hver morgen og kveld, kanskje flere ganger daglig bare fordi jeg elsker og smøre inn fjeset mitt haha .. men denne funker også helt okei 🙂 man får mye krem for en billig peng, synst jeg da. 

 

Denne tror jeg er favoritten i og med at den er 3 i 1, både vask, skrubb og til maske .. jeg elsker denne og bruker den hver kveld!♥

Vel, dette var produktene jeg bruker nå .. satser på og finne noen andre gode produkter også. Kom gjerne med tips til om dere har noen gode hudpleie tips til fjeset, da blir jeg kjempe glad 😀 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg