14 morsomme fakta om meg

Haalloo, i dette innlegget så tenkte jeg og fortelle dere noen litt ” morsomme ” fakta om meg .. kanskje ikke så veldig spennende for dere men vi kjører på likevel 😀 

♥ Jeg har blogget i snart 4 år og det er ekstremt rart og tenke på, men jeg digger det.

♥ Lykke tallet mitt er 4 og jeg aner ikke hvorfor .. jeg har bare alltid likt tallet 4 hehe vittig. 

♥ Jeg skulle egentlig hete Kine eller Ida, men så ble det Camilla fordi tanta mi likte så godt det navnet, så rart og tenke på faktisk .. 

♥ Jeg blir sinnsykt glad når det handles inn MYE MAT hehe!!!! Husker jeg alltid var med pappa på storhandel for da fikk jeg alltid plukke oppi det jeg ville .. Åååååh savn♥♥♥

♥ Jeg støvsuger og vasker gulv så og si 2 ganger i uken, jeg synst det er irriterendes at jeg føler jeg må det når det overhode ikke trengs .. vil tro det holder med en gang i uken? haha jaja. 

♥ Jeg gikk på fotball når jeg var liten, og jeg angrer mer enn noe annet på at jeg sluttet …. vurderer sterkt å begynne igjen for det er jo utrolig gøy!

♥ Favoritt fargen min er blå eller turkis, klarer ikke bestemme meg :((((

♥ Jeg er veldig glad i å lage mat og bake, det synst jeg er så spennende. Spesielt glad i å lage ulike salater fordi jeg eeeelsker salat. 

♥ Jeg har kjent bestevennen min siden jeg var veldig liten og det er jeg evig takknemlig for. Hun heter Sara forresten!

♥ Favoritt faget mitt på skolen var Engelsk 

♥ Film sjangeren jeg liker best er faktisk thriller selv om jeg skremmer meg selv vekk … skjønner ikke hvorfor jeg vil meg selv så vondt men jeg lærer aldri :-))) det er ikke noe å si på, eller så liker jeg faktisk sånne triste drama filmer også haha. 

♥ Jeg elsker og våkne tidlig på morgenen og vite at jeg skal gjøre noe gøy eller bare generelt vite at man har en hel dag foran seg hvor man ikke sover vekk halve dagen. 

♥ Når jeg ser noe som er mygla så kan jeg seriøst begynne å grine fordi jeg rett og slett blir redd, hvordan er det mulig? helt sikkert bare jeg som er veldig rar haha .. jeg føler det lever liksom? eller at det ja, jeg vettaf*en, jeg er rar. 

♥ Jeg elsker og gjøre andre glad ved og gi dem penger eller andre ting, jeg får en skikkelig GOD følelse inni meg når jeg gjør noe godt for andre, og det FØLES GODT DET♥ 

Processed with VSCO with m3 preset

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg