dette har jeg i veska

God helg, gode dere♥ Så deilig med helg igjen, i dag så reiser vi en tur hjem til Florø så det gleder jeg meg veldig til 🙂 Mulig at vi ligger over til i morgen, får se hva som skjer. Men hvertfall, i dette innlegget så tenkte jeg og vise dere hva jeg bruker og ha i veska mi når jeg skal ut på tur, jeg liker alltid og ha en litt stor veske slik at jeg får med meg det jeg skal men at jeg fortsatt har mye plass til overs. 

kamera lader og eksta linse ♥

Jeg må alltid ha med meg lader til kamera siden jeg alltid har med meg kameraet i veska, samme med en ekstra linse siden den jeg bruker fast ikke går an å zoome inn med .. så derfor har jeg en ekstra i back -up 🙂 lurt!!

 leave in kur til håret og en børste 

Ett veldig STORT must hos meg er definitivt en hår børste .. håret mitt floker seg så utrolig fort og det er det verste jeg vet, så derfor liker jeg og ha en børste med meg i veska, hehe .. Kuren bruker jeg også å ha med meg bare for og ” roe ” håret ned litt, det hjelper meg masse!!

♥ lomme bok og solbriller 

Dette er liksom en selvfølge at man har med seg i veska, solbriller har jeg liggendes i veska uansett hvilket vær det er. Det har hendt så mange ganger at jeg har glemt igjen solbrillene mine hjemme så etter alle di gangene så har jeg bare latt solbrillene ligge godt plantet i veska mi haha. 

sminke, parfyme og masse strikk 

Dette er ikke alltid ett like stort must hos meg, men jeg liker alltid og bare ha det der i tilfelle sminken min skulle bli helt stygg .. Noe jeg er mer avhengig av er hår strikk uten tvil, jeg får aldri nok av hårstrikk, aldri. Av en eller annen grunn så forsvinner di hele tiden, irriterende. 

Jeg bruker av og til også å ha liggende en parfyme, helt sikkert unødvendig menmen .. 🙂 

♥ mobil og ibux 

Det største jeg må ha med meg er så klart mobilen min, det tror jeg må være det viktigste!! Hvertfall siden jeg har liggende bank kort osv i side lommen, også pleier jeg å ha Ibux .. det har jeg merket at er lurt å ha i veska si :DDD

♥ leppestifter og lypsyler 

Jeg bruker for det meste leppestift og lypsyl hver dag, så det kommer ikke som ett sjokk at jeg har dette med meg i veska .. helst en i hver farge haha 🙂 jeg elsker leppestifter♥ spesielt disse fra NYX, di er jeg blitt helt forelsket i.

mobil lader 

Også dette er utrolig lurt å ha i veska merker jeg, kjedelig og bli tom for strøm også har man ikke lader 🙁 

 

4 kommentarer

Siste innlegg