bildene som ikke kom på bloggen

Da var det på tide med en ny runde med bildene som aldri kom på bloggen, hver gang det blir tatt bilder av meg så er di fleste bildene totalt stygge og kan ikke publiseres likevel, jeg tror jeg ler like godt hver gang dette skjer 🙂 noe av det mest irriterende som skjer er at håret mitt ikke vil samarbeide med meg på bildene .. det kan jo dere se under her …

Hva som skjer her er ikke godt og si, tror jeg prøver å få håret mitt frem hvertfall :-))) blink skudd 😉

 

Nok en gang prøver jeg og få håret til å samarbeide med meg, ikke lett .. spesielt ikke når bildet blir tatt når jeg ikke er litt klar for bildet engang.

Se her ja!!!!! 😀 ingenting er finere enn dette.

Null peiling på hva som skjer her heller, vil tro jeg skal prøve å få litt volum i håret hehe. 

Jada …. å snakke menst man blir tatt bilder av ser ikke alltid like vakkert ut 🙂 

Tydeligvis veeeldig oppgitt over at bildet blir tatt i feil vinkel, hehe stakkars fotograf <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg