min helg i bergen + antrekk

Heisaaaann♥ jeg har skikkelig dårlig samvittighet for å ikke ha blogget til dere hele helgen .. som jeg lovte jeg skulle gjøre. Men jeg valgte rett og slett og ta meg en liten pause fra bloggingen og heller prioritere familien min litt, jeg er lei for det men håper dere forstår♥ jeg tenkte jeg skulle fortelle dere litt om helgen min i dette innlegget siden jeg har vært i Bergen i helgen 🙂

På fredag så hadde jo jeg bursdag og ble 20 år gammel, så vi kjørte vi jo til Bergen og når vi kom frem så måtte vi så klart stoppe innom Ikea for og shoppe litt, vi kjøpte ett kjempe kult og stort bilde så jeg er spent på om det blir plass til det på veggen, jeg tror hvertfall det blir utrolig stilig om det passer! Det ble ikke så mye vi kjøpte men litt pynt ble det, så får vi heller handle mer neste gang vi skal ned. Jeg gleder meg hvertfall kjempe mye til og få pyntet litt i leiligheten som jeg tenker og begynne med i morgen siden jeg har ryddet og styrt på i hele dag, hehe. Litt pause må man jo ha. 

Etter vi hadde vært på Ikea så dro vi videre til resten av familien min der vi skulle være hele helgen, når vi kom frem så ble det taco på menyen og litt vin og bare kos resten av kvelden, det ble ikke så veldig mye feiring på selveste bursdagen min siden vi heller skulle ta feiringen på lørdagen. 

På lørdag så tok hele familien min en ferje som går rett til Bergen sentrum og det var sååå utrolig koselig, vi shoppet og var en tur på peppes alle sammen før vi reiste videre til ferjen som skulle gå hjem igjen, siden det var 15 minutter til ferjen gikk så dro vi innom en liten pub/restaurant og tok oss en øl, midt i blinken haha. Når vi var komt tilbake så var vi hjemme i 2 timer før turen gikk videre inn til sentrum igjen hvor vi var ute og tok oss noen drinker, og jeg kunne ikke fått en bedre avslutting på bursdagen min 😀 jeg har hatt en kjempe fin feiring og helg. Jeg gleder meg allerede utrolig mye til neste gang det blir Bergens tur, som absolutt ikke skal bli lenge til!!!!!! 

Vel, her har dere noen bilder fra helgen og antrekket som jeg reiste med til Bergen på fredag 🙂 Ønsker dere en fin helg videre♥

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 preset

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg