endelig 20 år – tur til Bergen

God fredag, kjekke dere♥ I dag er det endelig min bursdag som jeg har ventet sååå lenge på …  og jeg er super glad hihi. Ingenting er jo kjekkere enn å ha bursdag, eller? Jaja, enda gøyere er det at jeg faktisk får feiret 20 års dagen min i Bergen som jeg ikke har vært på evigheter .. jeg gleder meg kjempe mye til å komme frem. Det blir hvertfall å finne på mye gøy denne helgen, muligens en aldri så liten tur ut på byen siden jeg faaaktisk kommer inn di fleste steder, noe som jeg ikke gjorde når jeg var 18 og 19 …. 20 er vel en litt mer gøy alder hvor man har flere muligheter♥ 

Vel, jeg våknet tidlig av meg selv og skal stelle meg nå før vi reiser .. litt greit og komme seg avgårde litt tidlig slik at man får mest mulig ut av dagen, det må man jo 😀 vi reiser sammen med søsteren min, mamma og resten reiste i går så gleder meg også til å se de igjen 🙂 Jeg tar så klart med meg pc så det blir blogging, vi blogges underveis. Nå skal jeg bare kose meg resten av dagen. 

Ønsker dere alle en fantastisk helg, også må dere kose dere kjempe mye♥ vi blogges senere! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg