akkurat nå

… så slapper jeg helt av, har akkurat skjært opp litt mango ( som forresten er det beste jeg vet!!! ) og skal sette på en film og se litt på Youtube før jeg slukner helt .. jeg er så utrolig trøtt i dag merker jeg! Like greit og bare legge seg tidlig også slik at man blir helt uthvilt, ingenting som er bedre enn å våkne uthvilt og glad hihi. I morgen så kommer også mamma og pappa til Førde også reiser vi opp til søsteren min og blir der en stund, alltid like koselig 🙂 

I dag så har det ikke skjedd så mye faktisk, bare slappet av og vært på butikken en tur. Også slo Iben til med en nydelig kvelds så det var jo definitivt ikke feil! Men nå tenker jeg og avbryte her, jeg ønsker dere en kjempe fin kveld videre også blogges vi jo igjen i morgen allerede♥

Processed with VSCO with f2 preset 

Processed with VSCO with f2 preset

 

4 kommentarer

Siste innlegg