Shopping og Peppes

Heeei og riktig god helg til dere alle! Hvordan går det med dere? 🙂 jeg har dessverre ikke fått noe særlig god tid til å blogge til dere i dag, grunnen til det er at det rett og slett har gått i ett i dag også, jeg har ryddet og styrt på.. men noe litt gøyere som har skjedd i dag er at min gode bestevenninne kom til Førde, jeg har savnet Sara så vanvittig mye og jeg kan skylde litt på meg selv siden jeg ikke har vært hjemme, men det må skje oftere. Hvertfall, det er en time siden jeg kom inn døren, vi har vært å shoppet og tok oss en liten mat pause på Peppes .. noe som var kjempe koselig <3 jeg kjøpte meg en ny svart bukse siden mine er helt utvasket …. hvorfor skjer det 🙁 hehe. Så kjøpte jeg meg noe rense greier til fjeset også handlet jeg litt matvarer!

Nå er jeg ganske så sliten og skal bare slappe av resten av kvelden, kommer nok til å sovne tidlig, deilig er det. Men dere, vi blogges i morgen <3 ønsker dere en fin helg videre!

Fine bestevennen min <3

Var en svipptur innom plantasjen også , guuuud så mye fint de har, gleder meg til å gå amok der inne når jeg får mer penger hehehe!!! Tror jeg har falt mer for pynt og planter enn for klær, hmmm …

4 kommentarer

Siste innlegg