mine favoritt sitater

God kveld, gode dere♥ For øyeblikket så slapper jeg av på sofaen siden jeg har styrt på i hele dag med forskjellige ting som rydding i leiligheten, klesvask, ringe til ulike steder osv .. så alltid deilig og sette seg ned litt, det er jo snart helg igjen også .. det er jo faktisk helt sykt at det allerede snart er to uker siden julaften og at vi allerede har gått inn 4 dager i 2018 🙂 men kult!! 

Nå så tenkte jeg og vise frem mine favoritt sitater som gjør meg glad og som motiverer meg i massevis♥ det finnes alltid så mange gode sitater for spesielt trening, noe jeg synst er super bra for da får jeg enda mer lyst til å trene hihi. Jeg tok forresten noen rumpe øvelser i går og det kjenner jeg i dag for og si det såånn!!!! Tydeligvis veldig lite som skal til når det er en stund siden sist man har trent hehe  … jeg gleder meg til å fortsette med treningen hvertfall. Men nok om dette, her har dere sitatene 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg