2018

Godt nytt år og Velkommen til 2018♥ 

Det er så rart at det nå er 1 Januar 2018 !!!! Men også utrolig deilig, det var rart å våkne i dag og se at det står ett helt nytt år og måned og dato på mobilen haha .. Feiringen min i går ble faktisk ikke som planlagt og det er jeg nesten glad for i og med at da hadde jeg sikkert våknet opp i dag og vært fylle syk osv, så meg og Iben tok feiringen hjemme hos han og det var utrolig koselig 🙂 Vi måtte så klart gå utenfor og få med oss alle rakettene som tok av klokken 00.00 .. vakkert♥ Nå er jeg mer enn klar for ett nytt år, jeg gleder meg. 

Hvordan var deres feiring i går? Har dere noen spesielle planer for 2018? Fortell meg gjerne, jeg synst det er kjekt å høre hva dere har gjort og om dere har noen planer for dette ny året 😀 Nå skal jeg bare slappe helt av resten av kvelden, dere må ha en kjempe fin kveld videre også blogges vi igjen i morgen så klart.

4 kommentarer

Siste innlegg