det beste som hendte meg i 2017

Heisann, fine dere♥  Nå er det ikke lenge igjen av 2017 .. jeg synst dette året har gått så sinnsykt fort, alt for fort faktisk. Men nå venter vi ett nytt år, jeg er klar for ett nytt og minnerikt år med masse oppturer! Jeg er sikker på at 2018 kommer til og bli det beste året mitt så langt, først på grunn av at jeg ENDELIG blir 20 om kun to uker!! Og så fordi jeg skal ut i jobb ikke minst, noe jeg gleder meg aller mest til. Så har jeg bestemt meg at dette skal bli ett år hvor jeg virkelig skal gå inn for og trene masse masse, kroppen min trenger det så sykt mye i og med at kostholdet mitt nå ikke er det aller beste .. jeg trenger å få i meg mer vitaminer og alt som trengst, jeg har aldri følt meg så slapp og j*vlig før faktisk .. før når jeg trente så og si hver dag så slet jeg aldri med dette, så nå må jeg jobbe litt mer for og få kroppen min til å være der den skal være, dette er ikke sunt hvertfall hehe. 

SYDEN TUR

Men JA, til selveste overskriften♥  Det er så klart veldig mye som har skjedd meg i 2017, det har ikke bare vært nedturer. Men noe som liksom setter ett viktig punkt i livet mitt og som aldri vil forsvinne derfra oooog som jeg så klart aldri glemmer er syden turen i sommer sammen med hele familien min og ikke minst kjæresten min! Jeg tror at det som gjør det hele litt mer spesielt og minnerikt er at jeg for aller første gang i hele mitt liv har reist på ferie sammen med kjæresten min, det er noe jeg alltid har drømt om hahah. Men også det som gjorde det beste med hele turen er at alle var samlet og at det kun var god stemning hele turen, det finnes ikke noe bedre enn at alle jeg er glad i skal ha det bra, og det tror jeg virkelig at alle hadde. Det gjør meg så glad at mormor også ble med, jeg er så glad i hun at det gjør vondt♥ ♥  ( på en god måte ). Jeg vil gjerne ha flere slike turer.

Processed with VSCO with c1 preset

JULAFTEN

Dette på grunn av samme grunn som over her – at alle sammen er samlet og bare god stemning!! Vi hadde jo som nemnt tidligere besøk av familie fra Bergen også var søsteren min med familie der, og kjæresten min også 🙂 Så virkelig mer enn vellykket. Det er trist at julen er over, for det er den beste tiden på året. 

JENTEKVELDER

Selv om dette ikke har hendt så ofte som jeg skulle ønske det gjorde så husker jeg fremdeles di koselige og gøye jente kveldene♥  Det er så utrolig mye mer enn bare bra ved å samles og bare snakke sammen om alt som har skjedd og di typiske jente tingene hehe. Det gjør så godt i hjertet mitt når jeg kan sitte sammen med vennene mine og bare snakke ut om alt .. jeg tror jeg trenger det. Så jeg håper ikke det blir lenge til neste gang, kanskje jeg må stå for at dette skal skje oftere, det ble oftere slik når jeg bodde hjemme i Florø, men jeg lar ikke det skje sjeldnere selv om jeg bor en time unna 🙂 aldri. 

DE GØYE ROADTRIPPENE

Ååååh dette savner jeg skikkelig! Spesielt de morsomme og gøye roadtrippene til meg og Sara, ingenting slår den jenta der asss♥  hun er så rå!! Jeg kan sitte å le i evigheter når jeg er rundt henne, det finnes såå mange kjøre turer hvor vi bare har kjørt og snakket om alt og ingenting, også der vi har stoppet en plass kun for å ta bilder til blogg og sosiale medier .. pakket med oss masse forskjellige antrekk og kjørt på med bilder på ulike stoppe steder hehe. Så utrolig vittig når begge sitter inni bilen og prøver å kjappe seg med å skifte så ingen ser hvor dumt det ser ut ..det er jo så sinnsykt trangt også vet dere, Off jeg ler bare ved å tenke på det! 😀 

BERGEN TURER

Jeg skulle så inderlig ønske at dette skjedde oftere, men vanskelig er det når jeg ikke har lappen 🙁 da tror jeg at jeg hadde reist annen hver helg .. jeg elsker Bergen♥  Siden mamma er oppvokst i Bergen og hele familien min bor der så har jeg vært der mange ganger fra jeg var en liten baby, så det er mitt andre hjem vil jeg si hehe♥  Jeg blir alltid så glad i kroppen hver gang jeg reiser dit .. det gjør meg så glad. Jeg gleder meg til å reise rett over nyttår! Det er nesten litt sånn at jeg savner når Iben bodde i Bergen for da var jeg der så og si hver 2 uke. Men ingenting er så klart bedre enn at han har flyttet hjem hihi …. Jeg har alltid elsket å reise til sentrum og gå rundt på torgallmenningen, og ikke minst å sette seg ned ved kaia å ta seg en kald cider …. aaahhh nå gleder jeg meg nesten litt til sommer 😀 jeg håper å få til en jente tur til Bergen om ikke så lenge, tenk hvor GØY det hadde vært!!! ♥ ♥ ♥ ♥ 

Det finnes sikkert enda flere kjekke og minnerike ting jeg har gjort i 2017, men da må jeg komme med det i ett anna innlegg for nååå er jeg så sulten og må avbryte her! Jeg ønsker dere en riktig fin kveld i dag og kos dere MASSE♥ ♥  

VI SNAKKES I 2018 YEY!!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg