Antrekk

Heihei, hvordan går det med dere? Vet dere hva som er sykt? At det allerede er en uke snart siden julaften, whaaaat!!! Det går jo så sinnsykt fort, og i morgen er det jo nyttårsafta .. jeg skal være hos Iben denne gangen og gleder meg til det, har aldri vært vekke på nyttårsafta bortsett fra i Bergen når jeg var liten! Så det blir gøy å være hos han. Jeg er ikke så sykt gira på å drikke i morgen kjenner jeg, men litt alkohol blir det vel .. først litt mat også ut en tur etterpå, håper ikke jeg blir dårlig for da er heeeele kvelden ødelagt og det vil jeg absolutt ikke hehe. Usikker på om magen min tåler alkohol i det hele tatt, men satser på det går fint 🙂

Vel, her har dere ett antrekk som er tatt for noen dager siden og som jeg ikke har postet enda i og med at det er så sykt dårlig kvalitet siden det begynte å bli mørkt ute når jeg tok disse bildene…. menmen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg