en liten vlogg

God kveld♥ I hele kveld så har jeg sittet å redigert denne korte videoen på kun 3 minutter .. jeg har brukt så sykt lang tid i og med at ting skjærer seg helt og vil ikke samarbeide med meg som vanlig, men jeg har endelig fått ordnet på små tingene. Denne videoen er dessverre IKKE den beste jeg har publisert og heller ikke den beste kvaliteten siden jeg filmet med mobilen min, skulle heller filmet med kameraet mitt ser jeg .. men ikke så sykt gira på å drasse det med meg overalt siden det er så stort, neste gang må jeg det ser jeg 🙂 

Lover at neste video blir bedre og med enda bedre kvalitet så klart!! Jeg håper likevel dere liker videoen 🙂 kom gjerne med tips til hva dere vil ha mer video om og gjerne abonner på kanalen min HER .

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg