Hos frisøren

Heihei 🙂 tenkte bare å oppdatere dere litt! For øyeblikket sitter jeg faktisk hos frisøren etter gammelt .. det kom egentlig helt uventet haha, tok det helt på sparket, men hvertfall .. det jeg skal gjøre er å klippe meg litt også legge på en varm farge i håret mitt slik at det blir bare en hel farge i håret, jeg har jo fått ettervekst så ville ha den vekk. Jeg kjenner det skal bli utrolig deilig med en liten forandring, nå har jeg jo ikke turt å gjøre noe med håret mitt etter sist når det ble så sykt mye styr med håret mitt hvor jeg farget det hele tre ganger på kort tid, så det anbefales virkelig ikke hehe!!

Bilder av resultatet kommer senere idag, også vlogger jeg faktisk til dere i dag så skal prøve å redigere den ferdig idag så den kommer ikveld eller i morgen, vi blogges! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg