min julaften – bilder

Heihei♥ og fortsatt riktig god jul til dere. Nå har ikke jeg blogget til dere på en liten stund, planen var jo å blogge til og med på julaften men slik ble det ikke … typisk meg. Min julaften var perfekt på alle mulige måter, sammen med personer som jeg er uendelig glad i .. for første gang så har jeg feiret jul sammen med kjæresten min og det var så utrolig koselig og minnerikt på så mange måter .. alt var bare så sykt bra!! God stemning, mat og hele kvelden var mer enn vellykket. 

Nå derimot så er ikke denne dagen så sykt vellykket … jeg sto tidlig opp i dag og stelte meg siden jeg skulle ut i dag, men slik blir det ikke …. jeg er så sinnsykt dårlig og kvalm at jeg klarer så vidt å bevege meg, planen var å sitte på med Iben tilbake til leiligheten hvor jeg skulle bli hentet av en venninne litt senere i dag også ut å kose meg, men nå blir jeg hjemme i Florø og skal gjøre alt for og bli bedre, dette er seriøst det verste jeg vet …. og typisk at jeg skal bli syk nå. Om jeg er bedre senere i kveld så skal pappa kjøre meg til leiligheten 🙂 så krysser alt jeg har på at jeg blir bedre!! Nå skal jeg prøve og se litt på serie også sove litt .. jeg tror det er det eneste som hjelper, hehe. Skal prøve og få blogget mer til dere senere, hvis ikke så hører dere fra meg i morgen♥ 

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with f2 preset

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg