hjem til jul

God lillejulaften♥ nå er jeg akkurat ferdig stelt og skal straks få i meg noe mat før vi reiser hjem til Florø for og feire jul med familien min, men først skal vi innom familien til Iben og være der litt også må jeg en tur på butikken. Nå gleder jeg meg skikkelig til i morgen selv om julestemningen fortsatt ikke er på plass så satser jeg på at den kommer i løpet av dagen i dag eller i morgen, det blir liksom ikke heeeelt det samme uten julestemningen .. men vi må så klart prøve og gjøre det beste ut av det uansett 🙂 Bagen min er stapp full som vanlig og det var litt dumt av meg å gjøre siden nå har jeg ikke plass til pc `en min …… så den får jeg heller ta i en pose eller noe, jeg skal hvertfall klare og få den med meg slik at jeg får blogget. 

Men nå må jeg gjøre meg ferdig slik at vi får komt oss avgårde, men vi blogges så klart senere i dag! God jul til alle sammen♥ 

Processed with VSCO with m5 preset

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg