dette vant jeg

Er det noe jeg synst er spennende så er det disse konkurransene som ligger på facebook, (spesielt når det kommer til hår eller sminke) hvor man har mulighet til og vinne forskjellige ting .. jeg tror jeg har meldt meg på i alt som går an og melde seg på, og den 13 desember så vant endelig jeg og Charlotte i en konkurranse på facebook hvor man kunne vinne noe volum greier fra davines, det er visst noe som skaper volum mens man gir hårstruktur og konsistens, og som beskytter håret mot fuktighet. Det følger med en børste som dette produktet bare kan brukes ved å ha den børsten, det er også ett pulver som følger med som gjør selveste volumet .. pulveret vil bli løslatt gjennom børsten. 

Man påfører Volume Creator Brush direkte til roten området der man vil volum og tekstur. Alternativt, selv på lengder og ender for og legge til tekstur. Jeg har ikke testet dette ut enda og gleder meg til å prøve det ut .. det er alltid gøy og teste ut nye ting, spesielt hår og sminke .. jeg elsker og bli positivt overrasket. 

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Har du testet ut dette før? Isåfall, hva synst du om det?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg