møte og juleferie

Goood fredag kjære lesere♥ Nå er det ikke mer enn 2 dager til julaften og herreguuud så rart!!! Det har absolutt ikke gått helt opp for meg enda, jeg har prøvd og høre mest mulig på jule musikk for og komme i julestemning men det hjelper altså ikke hahah .. får håpe det hjelper og komme hjem til jul og flere juleprogrammer. 

Vet dere hva? I dag har jeg faktisk fått gjort skikkelig mye og jeg er veldig stolt av meg selv hehe … det begynte med at jeg våknet klokken 10 og stellet meg, deretter har jeg vasket klær, hengt opp klær, ryddet, lagt på nytt sengetøy, OG sist men ikke minst så har jeg vært i ett lite møte med en barnehage, og det lyder så og si bra .. jeg satser på at det går min vei denne gangen♥ nå er jeg møkk lei for og si det sånn .. håper 2018 blir mitt beste år når det kommer til å få jobbe, alt i alt .. jeg gir f*en ikke opp før jeg får det som jeg vil heheh!!! 

Og nå er jeg akkurat komt inn døren etter en tur på butikken hvor jeg handlet inn til pizza .. så nå skal jeg lage mat til Iben er hjemme fra jobb, og da er det ♥JULEFERIE♥  I dag blir det nok å slappe av før vi skal stå tidlig opp i morgen siden vi skal hjem til Florø, tanta mi med familie kommer i dag siden vi alle skal feire jul sammen og jeg gleder meg så fryktelig mye 😀 Det blir så bra det. Men nååå ønsker jeg dere alle en riktig god og fin jul også blogges vi senere i dag, følg med da. 

♥ GOD JUL ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg