dagen i dag

Heihei 🙂 hvordan har dere det? Jeg ser at jeg må bli flinkere til og blogge .. nå er det gått hele 2 dager, beklager for det. Men uansett, i dag så har jeg vært i sentrum med en venninne jeg ikke har sett på ett helt år, så det var utrolig koselig og se hun igjen. Vi gikk stort sett bare å såg i butikker og hun handlet noen julegaver også deretter dro vi på kafè en liten tur før jeg reiste hjem igjen. Så nå skal jeg og Iben videre hjem til familien hans en tur, gleder meg til å legge meg i kveld for jeg er sååå sinnsykt trøtt og slapp kjenner jeg .. Men nå må jeg runde av her, tenkte bare å svippe innom for en kort oppdatering hehe. Jeg ønsker dere hvertfall en kjempe fin dag videre også blogges vi senere i kveld eller i morgen <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg