9 dager til jul, helg, antrekk

Her slenger vi hele innlegget i overskriften HEHE!! Men god fredag og helg folkens! 😀 Nå er det ikke mer enn 9 dager til selveste julaften, det har faktisk ikke gått helt opp for meg enda .. jeg har fremdeles ikke noe sykt julestemning men det pleier jeg aldri å få før siste dagen uansett, hehe. Vel, denne helgen så skjer det litt .. i morgen skal jeg være med Iben hjem til familien hans og spise middag der så vet jeg ikke helt hva annet som skjer på kvelden, det tar vi alltid som det kommer seg .. også på søndag skal vi videre i en bursdag, så derfor skal jeg bruke dagen i dag til og slappe godt av med handball kamp som starter om ikke så lenge, vanvittig spennende og jeg gleder meg!!!

Her har dere noen bilder fra antrekket i dag, dårlig kvalitet på bildene siden det ble så sykt fort mørkt ute og jeg fikk ikke tatt disse før det ble mørkt .. skal prøve å få tatt noen bedre bilder av antrekket en annen dag. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag og helg videre, så blogges vi senere <3

8 kommentarer

Siste innlegg