pepperkake baking

God kveld, fininger♥ I dag har det gått i ett nesten så derfor har jeg ikke fått tid til å blogge før nå, så nå skal jeg endelig sette meg ned litt og se på handball kamp og slappe av .. jeg er ikke helt i form heller, kvalm og vondt i magen så håper virkelig ikke jeg brygger på noe nå rett før jul .. f*ck da blir jeg seriøst sur, vet det går spysjuke nå og det er det verste jeg vet, så får inderlig håpe jeg ikke får det hehe.  Får heller håpe det bare er en liten kvalme :-)))) Men nok om det, og over til noe litt gøyere .. i dag slo jeg og Iben til med og lage pepperkaker, kjempe koselig var det .. alltid gøy og gjøre ting sammen og bare ha det gøy, nå gleder jeg meg bare mer og mer til julaften som kun er 11 dager til, fantastisk♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg