through my phone ++

Heihei, nå er det blitt noen dager siden sist! Jeg har tatt meg litt fri fra bloggen ser jeg og kommer ikke som noe feil det :-/ jeg beklager – igjen hehe … ♥  Jeg kan starte dette innlegget med og fortelle dere litt om min helg som var .. på fredag så skjedde det ikke stort annet enn at vi slappet av i leiligheten og var ute og spiste også .. som seriøst er det verste jeg har smakt i hele mitt liv, nå liker ikke jeg og klage, spesielt ikke på mat for vi er heldige som faktisk får mat♥ meeeen det jeg bestilte var overhode ikke som forventet, jeg har vært og spist på akkuratt samme stedet før og har alltid bestilt biffsnadder, og selv om di har fått nye eiere så trodde jeg biffsnadderen fremdeles var den samme gode, men det viste seg altså å være feil 🙁 tørt og kaldt og ja … dit reiser jeg ikke igjen for og si det sånn. 

På lørdag så møtte jeg mamma, pappa og søsteren min i sentrum og fikk unnagjort siste julegave handelen for i år .. endelig!!!!! Det føles alltid like godt .. jeg troooor jeg er ferdig men finner alltid noe mer uansett haha. Så satt jeg på med di hjem til Florø siden Iben likevel skulle på julebord sammen med jobben sin, så senere på kvelden så dro jeg på jentekveld til Sara som jeg ikke har sett på evigheter dessverre, og det var mer enn koselig og se bestevennen min igjen, jeg digger den jenta der hihi. Og forresten jeg må bare ta opp en liten ting jeg opplevde på fredag .. hva er egentlig greia med at folk kan være så sinnsykt falsk? Er det noe jeg synst er respektløst og ekkelt så er det falske mennesker som gir f*en i hvordan andre mennesker føler det. Jeg kjenner at jeg faktisk blir litt irritert .. Nei huff noen trenger å bli satt på plass 🙂 Men nok om det, jeg og Sara planla faktisk noe veldig koselig den kvelden som jeg virkelig håper skjer, at vi skal spise god mat, spille, drikke litt, og bare kose oss masse masse rundt den 22-23 desember siden folk reiser hver for seg for å feire jul, da er det alltid koselig og samle seg litt selv om vi sikkert treffes i romjulen uansett. Jeg gleder meg hvertfall ! 

Og på søndag så skulle jeg egentlig møte mamma, pappa osv for og bake sammen med tanteungen min .. men da var jeg ikke i form så ble derfor igjen i leiligheten, angrer så klart på det men heldigvis feirer vi jul sammen og det gleder jeg meg vanvittig myyye til♥ Her er noen bilder som er blitt tatt nylig fra tlf min, ønsker dere en fin kveld videre. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg