unødvendig tenking og bekymringer

Jeg angrer alltid sekundet etter jeg har publisert ett slikt innlegg .. kun fordi jeg hater å klage men i dag er en sånn kveld hvor jeg tenker og bekymrer meg mye på alt egentlig, ting som jeg ikke engang trenger å tenke på engang .. alt i fra at man ikke alltid føler seg god nok, jobb, trening, blogg, videoer, mye jeg skulle gjort men som jeg aldri føler jeg får gjort eller får til .. selv om jeg så godt VET at jeg får til det jeg vil få til, på lik måte som alle andre 🙂 jeg synst det er unødvendig av meg å klage men jeg føler meg litt lettere når jeg får skrevet litt her til dere♥  .. hvorfor bekymrer jeg meg for absolutt alt? Jobb er noe jeg spesielt tenker på flere timer om dagen, jeg føler meg ubrukelig og flau siden jeg ikke har noe jobb for øyeblikket .. bekymrer meg for at jeg ikke skal få meg en jobb selv om jeg gjør så godt jeg kan, men det ordner seg alltid! Og jeg har ikke tenkt og gi opp før jeg får meg en jobb, neste uke så blir det flere søknader og jeg skal virkelig jobbe for det. Jeg må også lære meg og ta hver enkelt ting som det kommer , det hjelper ikke å tenke langt frem i tid ..  jeg er vel ikke den eneste som har slike kvelder hvor man tenker ekstremt mye .. ikke nødvendigvis fordi man er deprimert men rett og slett bare fordi man har så sinnsykt mye og ikke minst unødvendige ting å tenke på som gjør at man bekymrer seg ekstra mye. 

I slike dager så gjør det ekstra godt at jeg har en kjæreste som er der for meg og muntrer meg opp, det synst jeg er veldig gøy og setter pris på det. Det hjelper også å snakke ut om ting sammen med venner, kjæreste, familie .. noe jeg også synst hjelper er å trene eller jogge, så lurer på om jeg skal bevege meg ut en tur å jogge i noen minutter bare for å tenke på noe annet liksom♥ det hjelper alltid. 

Det føles godt og få ut litt ord, kanskje det ikke er interresant for dere å lese men jeg føler meg veldig mye lettere, jeg skal starte med å ta ting som det kommer og slutte å stresse så ekstremt mye for det gjør jeg hver eneste dag og det kjenner jeg virkelig i kroppen for og si det sånn. Jeg ønsker dere alle fine en nydelig kveld videre også blogges vi i morgen♥

Processed with VSCO with b1 preset

 

3 kommentarer
    1. Heii Camilla. Vet du, man kan bli veldig sliten og stressa av å være jobbsøker. Det å ikke ha noe å gå til, kollegaer, verden går sin gang liksm, uten meg føler jeg! Det er den tryggheten som skal til! Lykke til!

    2. Hei, jeg heter Nira Shalom, og jeg vil dele den gode nyheten om hvordan jeg fikk min eks-kjærlighet tilbake med verden. Jeg ble knust da kjærligheten min forlot meg for en annen jente forrige måned. Imidlertid introduserte en venn meg for Baba Wale da Wiseman, den store budbringeren. Jeg fortalte om problemet mitt til Baba Wale, og forklarte hvordan min eks-kjærlighet forlot meg og hvordan jeg trengte en jobb i et stort selskap. Han forsikret meg om at jeg hadde kommet til rett sted, hvor jeg ville få hjertens lyst uten bivirkninger. Han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og etter å ha fulgt instruksjonene hans, ringte min kjære meg i løpet av de neste 2 dagene og ba om unnskyldning for å ha forlatt meg før. En uke senere innkalte ønsket firma meg til intervju for stillingen som veileder. Jeg er henrykt over å dele med verden hvordan Baba Wale hjalp meg med å oppfylle mitt hjertes ønske. Baba Wale er en spesialist på alle slags trollformler og god magi. Hvis du trenger noen form for hjelp, vennligst kontakt Baba Wale på [email protected] Whatsapp: +2348136951551 Viber +2348136951551
      Takk meg senere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg