mine favoritt julesanger

God morgen, fine dere♥ Nå begynner julaften å nærme seg virkelig, og jeg gleder meg kjempe mye til å feire sammen med hele familien og kjæresten min for aller første gang! Det blir spesielt og fantastisk♥ Tenk at på søndag er det kun 2 hele uker til julaften .. ååååh som jeg gleder meg. Men så over til jule sanger, jeg har faktisk ikke hørt så veldig mye på jule sanger i år enn hva jeg pleier å gjøre .. som oftest pleier jeg å være veldig tidlig ute, jeg startet å høre på jule sanger i slutten av november og det er jo litt sent haha. I dette innlegget så tenkte jeg å vise dere hvilke jule sanger som er mine favoritter og som jeg hører på mest 🙂 Fortell meg gjerne hvilke jule sanger som er dine favoritter også.

( ved å trykke på setningen så kommer dere rett innpå sangen ) 

♥ driving home for christmas 

♥ Have yourself a merry little christmas 

♥ All i want for christmas is you 

♥ Last christmas 

♥  It`s the most wonderful time of the year ♥

♥ Himmel på jord 

♥ Let it snow 

♥ Home for christmas 

♥ Selmas sang 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg